Már mobilon is felmutatható a menetjegy a VOLÁNBUSZ Zrt. -nél!
2014. június 16.
Megújult a VOLÁNBUSZ Zrt. online jegyvásárlási rendszere, mely érinti a belföldi és a nemzetközi járatokat is, a korszerűsítésnek köszönhetően a belföldi járatokra elegendő akár mobileszközön felmutatni az elővételben megvásárolt menetjegyet!
A VOLÁNBUSZ Zrt. az internetes vásárlási szokásokat követve megújította a belföldi és a nemzetközi online menetjegy értékesítési felületeit. Az átalakítás a modernizálás jegyében történt: még inkább felhasználóbarát szerkezet, reszponzív – mobil eszközökre optimalizált - design jellemzi a korszerűsített oldalakat.
A mobil eszközökre való optimalizálás során a hazai közösségi közlekedésben nem mindennapi újítás is bevezetésre került. A mai naptól az utasok a menetjegyek meglétét, nyomtatott jegy nélkül, a vásárlás során használt mobil eszközökre mentett elektronikus menetjegyek felmutatásával is igazolni tudják. Fontos azonban, hogy az utasoknál lévő mobileszközön tárolt menetjegynek az utazás időtartalma alatt is bemutathatónak kell lennie hisz az esetleges ellenőrzésekkor fel kell tudni mutatni – a nyomtatott jegyhez hasonlóan- az ellenőröknek.
A szolgáltatás színvonalát javító és környezetkímélő modern újításhoz folyamatosan csatlakoznak a társ VOLÁN járatok is. A VOLÁNBUSZ Zrt. rendszeréhez eddig a BAKONY VOLÁN, a SOMLÓ VOLÁN és a ZALA VOLÁN csatlakozott.
A VOLÁNBUSZ felismerve a fogyasztói igényeket az utasok számára elérhetővé tette a www.volanbusz.hu honlapon az új belföldi, illetve a nemzetkozi.volanbusz.hu oldalán a korszerűsített nemzetközi online menetjegy értékesítési felületeit, melyek egyszerűbben és kényelmesebben teszik lehetővé a menetjegy vásárlását, valamint a számla igénylését.
A belföldi értékesítésben fontos változás továbbá, hogy a vásárlók mostantól a menetrendek pontos ismerete nélkül is könnyedén ki tudják választani a kívánt viszonylatot, hiszen az induló és érkező települések megadását követően a rendszer már csak azokat megállóhelyeket kínálja fel választásra, melyek között – az online értékesítési rendszerben beállított korlátozások mellett – van elérhető járat. A fejlesztéstől a VOLÁNBUSZ a meghiúsult vásárlási kísérletek nagymértékű csökkenését és az online elővétel bővülését várja.
Az új belföldi értékesítési felület bevezetésével egy időben a VOLÁNBUSZ belföldi személyszállításában bevezetésre került az elektronikus számlázás is, így a vásárlási folyamat során megadott számlázási adatok alapján a vevő e-mail címére automatikusan kiküldésre kerül a teljes árú menetjegy(ek)ről szóló elektronikus számla is. Az elektronikus számlázás bevezetését követően a vevőnek már nem kell a jövőben befáradnia számla igényével a társaságunkhoz, mellyel időt spórolunk az utasainknak és egyúttal tehermentesítjük is a belföldi pénztárainkat.
A fentieken túl, a külföldi utasok jobb kiszolgálása érdekében az új belföldi online értékesítési felület teljes mértékben elérhető már angol nyelven is, melytől a társaságunk szintén növekvő volumenű elővételi értékesítést vár el.
# # #
Reszponzív: a felületek képesek bármely mobil eszköz képernyőjéhez igazodva, a megfelelő méretben megjelenni, így biztosítják a mobil eszközökön történő zökkenőmentes megjelenést