Navigáció átugrása

Telefonos információ

Információra van szüksége?

Rendelkezésére áll az ország egyik legkorszerűbb telefonos ügyfélszolgálata, a MÁVDIREKT.

Információt nyújt a menetrendről, az árakról, kedvezményekről. Tájékoztatást ad a belföldi és nemzetközi utazásai megszervezéséhez.

Belföldi vasúti menetrendi kérdéseire Elvira, a MÁVDIREKT robotasszisztense is választ ad.

A MÁVDIREKT a +36 (1) 3 49 49 49 -es telefonszámon érhető el!
Telekom hálózatból hívhatja a +36 (30) 499 4999 -es telefonszámot, Yettel hálózatból a +36 (20) 499 4999 -es, Vodafone hálózatból pedig a +36 (70) 499 4999 -es számot.

Kérdését kérjük, hogy az On-line űrlapunk felhasználásával vagy az info@volanbusz.hu e-mailcímen juttassa el.
A beérkező megkereséseket munkaidőben, jellemzően munkanapokon 8 és 16 óra között dolgozzuk fel. A Freemail és Citromail elektronikus címekről küldött e-mailek – a Volánbusz Zrt.-től független technikai okok miatt  számos esetben nem érkeznek be a társasághoz. Kérjük, hogy megkereséseiket a levelezési rovat oldalunkon tegyék meg!
Köszönjük!

Az adatkezelési tájékoztatót ide kattintva tölhetik le.

MÁVDIREKT menürendszer felépítése

  • 1-es gomb: VASÚTI információ
    • 1-es gomb: belföldi információ
    • 2-es gomb: nemzetközi információ
    • 3-as gomb: jegyvásárlás interneten vagy automatából
      • 1-es gomb: segítség az internetes felület használatához
      • 2-es gomb: segítség automata használatához vagy meghibásodáshoz
    • 4-es gomb: START Klub kedvezmények
      • 1-es gomb: START Klub kártya nyújtotta kedvezmények
      • 2-es gomb: START Klub kártya meghosszabbítása
    • 5-ös gomb: észrevételek, javaslatok
    • 6-os gomb: különleges információk
    • 7-es gomb: követeléskezelés
    • 8-as gomb: angol nyelvű tájékoztatás
    • 9-es gomb: helyjegyrendelés START Klub Prémium és VIP kártyákkal rendelkezők részére
  • 2-es gomb: AUTÓBUSZ információ
    • 1-es gomb: helyközi információ
    • 2-es gomb: helyi információ
    • 3-as gomb: jegyvásárlás interneten vagy automatából
      • 1-es gomb: segítség az internetes felület használatához
      • 2-es gomb: segítség automata használatához vagy meghibásodáshoz
    • 4-es gomb: észrevételek, javaslatok
    • 5-ös információ: különleges információ
    • 6-os gomb: Nyíregyháza Gyerebusz
    • 8-as gomb: angol nyelvű tájékoztatás

* gomb: visszatérés az előző menübe

Az "észrevételek, javaslatok" menüpont alatt 22:00 – 06:00 óra között ügyeleti rendet tartunk fenn. Észrevételeit ügyeleti időben kérjük, hogy honlapunk üzenőfelületén juttassa el részünkre.