Navigáció átugrása

Állásajánlat részletei

Munkakör megnevezése: Szabadáras szakértő (senior)

Munkavégzés vármegyéje: Budapest, Pest

Munkavégzés helye: Budapest, Népliget Center irodaház

    Szabadáras szakértő (senior)

A Volánbusz Zrt. közel 100 éves múlttal, 53 járműfenntartási telephelyet és 137 autóbusz-állomást üzemeltető, országosan működő, stabil hátterű, 100%-ban magyar tulajdonú állami vállalat. Országonkénti összehasonlításban a legnagyobb járműparkkal rendelkező európai autóbuszos szolgáltató.

Társaságunk 2023-ban 607 millió utast szállított.

Közel 17.000 munkavállalónk dolgozik azon, hogy utasaink számára minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk.

Tartozz te is közénk!

Amiben számítunk rád:

  • a szerződéses és különjárati feladatok árajánlatainak elkészítése, a szükséges szerződések, előkészítése, döntéselőkészítő előterjesztések készítése, szerződések megkötése,
  • az egyéb személyszállítási szolgáltatásokat végző szervezeti egységek vezetőivel való együttműködés, az ott jelentkező szabadkapacitások kihasználása érdekében;
  • az üzletág pályázati anyagainak tervezése és előkészítése;
  • az üzletág üzleti tervének elkészítésében való részvétel;
  • a szabadáras tevékenységekkel összefüggő marketing és piaci tevékenység tervezése és irányítása, részvétel az egységes, országos szintű szabadáras tevékenység marketing koncepciójának kialakításában;
  • a szabadáras személyszállítási szolgáltatások végrehajtásának felügyelete;
  • egy belső minőségügyi, ellenőrző, értékelő rendszer kialakításában való részvétel, a minél magasabb színvonalú szolgáltatás megvalósítása érdekében;
  • a szabadáras személyszállítási szolgáltatásokba bevont alvállalkozók tevékenységének szervezése és felügyelete, azokról havi/negyedéves értékelő riport készítése a szabadáras szolgáltatás vezető részére;
  • a tevékenységében érintett egyéb személyszállítási fuvaroztatókkal való kapcsolattartás;
  • beszerzési igénybejelentők készítése, rögzítése;
  • integrált vállalatirányítási rendszer (SAP ERP) használata,
  • adatszolgáltatások, elemzések, riportok, akciótervek előkészítése.

Az ideális jelölt:

  • rendelkezik felsőfokú végzettséggel – diplomával,
  • legalább 3 év gyakorlattal,
  • magasszintű és igényes MS Office felhasználó,
  • jól kommunikál szóban és írásban, rutinos szervező, valamint
  • határozott és önálló, precíz, rugalmas, megbízható munkavégzésre képes.

Előnyt jelent a pozíció betöltésénél:

  • közlekedésmérnöki végzettség.

Számos juttatásunk közül néhány:

  • 3 éves bérmegállapodás alapján 2025. és 2026. évre is garantáljuk a legalább inflációt követő bérfejlesztést;
  • egyéb juttatások (SZÉP kártya, év végi lojalitást elismerő juttatás és társasági munkaviszony jubileuma esetén törzsgárda kitüntetés);
  • hosszú távú munkalehetőség, stabil nagyvállalatnál;
  • országos szabadjegy: korlátlan számú díjmentes utazást biztosít a VOLÁNBUSZ Zrt. helyközi járatain – hozzátartozók (házastárs, élettárs, gyermek) részére is;
  • vállalati országbérlet: munkavállalóink részére – 1 250 Ft adminisztrációs díj ellenében – korlátlan számú díjmentes utazást biztosít a VOLÁNBUSZ Zrt., a MÁV-START Zrt. és a GYSEV Zrt. helyközi járatain, a MÁV-HÉV Zrt. vonalain, valamint a BKK Zrt. Budapest bérlettel is igénybe vehető járatain;
  • önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás (a havi bruttó munkabér bruttó 3,5%-a, 1% önrész vállalása mellett);
  • szociális gondoskodás munkavállalóink részére;
  • fizetésnapon mindig pontosan érkező, 100%-ban bejelentett jövedelem.

Döntésedhez az alábbi információk is fontosak lehetnek:

  • munkavégzés helye: Budapest, Népliget Center irodaház;
  • a munkaviszony időtartama: határozatlan idejű munkaviszony;
  • a munkaidő: teljes munkaidő;
  • kezdés: a jelentkezés elbírálását követően azonnal.

Ha tetszett, amit eddig olvastál, jelentkezz!

Önéletrajz leadása a „Jelentkezem” gombra kattintva.

Jelentkezésed leadása előtt, kérjük, olvasd el adatvédelmi tájékoztatónkat: http://www.volanbusz.hu/hu/adatvedelem



JELENTKEZEM